Fraude melden tot half jaar na beoordelingsdatum

Independer.nl hecht veel waarde aan de integriteit van de gegevens en beoordelingen. Elke beoordeling wordt daarom na alle automatische filters nog handmatig bekeken alvorens wij deze plaatsen. Het kan in een uitzonderlijk geval voorkomen dat je twijfelt over een beoordeling die voor jouw kantoor is geplaatst. Als het gaat om een beoordeling van een consument die geen advies van jouw kantoor heeft gehad, kan je dit als fraudemelding aangeven in het extranet.

Fraude bij Independer.nl melden
In het tabje ‘beoordeling’ in het extranet kan je bij iedere beoordeling klikken op ‘fraude melden’. Je vult in het pop up scherm je kantoornaam, emailadres en je opmerkingen/uitleg over de fraude in. Wij zullen deze fraudemelding binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.

Maximaal een half jaar na de beoordeling
Als we een fraudemelding ontvangen, zullen wij altijd de beoordelaar om meer informatie vragen. Consumenten herinneren zich het adviesgesprek of de beoordeling na een half jaar vaak niet meer zo goed. Daarom kan je een fraudemelding alleen doen bij beoordelingen die maximaal een half jaar geleden geplaatst zijn op onze website.

Reageer hierop:

Lees onze huisregels.