Wat kan ik met het extranet?

Met een extranet account kan je als kantoor de gegevens op je profielpagina bij Independer wijzigen. Als je ervoor zorgt dat je gegevens compleet en up-to-date zijn, maakt je profielpagina een betere indruk op de klant. Hieronder zie je welke gegevens je kan aanpassen via het extranet:

  • Openingstijden: Via het extranet kan je aangeven op welke dagen van de week het kantoor geopend is en wat de openingstijden zijn. Daarnaast kan je aangeven dat je bijvoorbeeld op afspraak ook ’s avonds beschikbaar bent en waar je het advies geeft: op kantoor, bij de klant thuis of bij de klant op het werk. Zo weten klanten direct wanneer ze bij je terecht kunnen.
  • Adviseurs: Je kan de gegevens van de adviseurs aanpassen. Zo kan je adviseurs toevoegen of verwijderen, hun persoonsgegevens aanpassen en een (portret)foto plaatsen.
  • Dienstverleningsdocument: Via het extranet kan je je DVD’s uploaden naar je profiel. Je kan hier de DVD’s kwijt voor hypotheekvraag, risico’s afdekken, vermogensopbouw en pensioenvraag. Stuur een e-mail naar extranethypotheken@independer.nl, als je nieuwe DVD’s hebt geplaatst. Wij kunnen dan het tarief aanpassen en de prijs als gecontroleerd weergeven.
  • Foto’s: Op je profiel kan je verschillende foto’s plaatsen. Zo kan je een foto van je kantoorpand weergeven in de vergelijking, een teamfoto en je logo plaatsen op je profielpagina, daarnaast kan je dus per adviseur een foto toevoegen. Dit maakt je profiel wat persoonlijker.
  • Service: Geef aan wat je doet voor je klanten. Geef je advies en handel je de hypotheek af of help je de klant ook bij de belastingaangifte, doe je een jaarlijkse hypotheekcheck voor de klant? Dit zijn allemaal opties die je kan aangeven op je profiel. Daarnaast kan je zelf nog een korte toelichting plaatsen over de service die je biedt.
  • Beoordelingen: Klanten kunnen bij ons op de website een beoordeling voor het kantoor invullen. Ze kunnen een Kwaliteitscheck invullen. Daarnaast kunnen ze ook een review achterlaten. De reviews worden getoond op je profielpagina. Je kan via het extranet een reactie plaatsen op een review.

Er staat ook informatie op je profiel die je niet zelf kan wijzigen. Neem contact op met extranethypotheken@independer.nl als je de naam van je kantoor, het adres of een tarief wil wijzigen.

Er zijn nog meer mogelijkheden voor het extranet. Hiervoor heb je het Plus Abonnement nodig. Ben je benieuwd wat je kan met het Plus Abonnement, klik dan hier.

Reageer hierop:

Lees onze huisregels.