Geen pers, maar wel een spandoek

De Hypotheekshop in Enschede won dit jaar voor het eerst de Independer Hypotheekprijs ‘Beste Kantoor’ in de regio Twente. Wij vroegen directeur Albert Knol naar zijn ervaringen.

 1. Was je verrast dat jouw kantoor de Independer hypotheekprijs ‘Beste kantoor 2014’ in de regio Twente won?

Ik wist dat we er dichtbij zaten. Omdat onze cliënten na het afronden van het hypotheekadviestraject erg positief waren over de dienstverlening, hoop je dat dit zichtbaar wordt in het cijfer. Daardoor wordt de kans op het winnen groter.

2. Wat merk je er in de praktijk van?

Op dit moment merk ik het hoofdzakelijk tijdens de contacten met potentiele nieuwe cliënten. Zij reageren positief op het winnen van de prijs. Dat geeft mij de mogelijkheid om aan het einde van het kennismakingsgesprek te vragen of ze het inderdaad met andere klanten eens zijn dat wij het beste advies kantoor zijn.

3Heeft het winnen van de prijs ook minder positieve reacties opgeleverd?

Nee

4. Op welke manier ben je in de publiciteit gekomen? 

Helaas te weinig, de lokale pers heeft niets met ons persbericht gedaan. Wel hebben we extra info op de website van De Hypotheekshop Enschede geplaatst en uiteraard is het bij jullie zichtbaar dat we gewonnen hebben. Ik ben bezig om aan het kantoor d.m.v een spandoek kenbaar te maken te maken dat we de prijs hebben gewonnen. Daarnaast ben ik van plan om na de zomervakantie –  wij zitten in een regio waar de schoolvakanties vroeg beginnen –  d.m.v. Facebook nog een offensief te plaatsen.

Independer 1

Reageer hierop:

Lees onze huisregels.