Is jouw kantoor het beste in de regio?

In maart 2016 gaan we weer de hypotheekprijs uitreiken. De beoordelingen van de adviesgesprekken tussen 1 maart 2015 en 1 maart 2016 tellen mee. Je hebt dus nog tot 1 maart de tijd. Je hoeft je niet eerst aan te melden, iedereen doet vanzelf mee.

Hoeveel beoordelingen heb je nodig?

Om kans te maken op de hypotheekprijs moet je minimaal 13 beoordelingen hebben verzameld: 8 reviews en 5 Kwaliteitschecks. De adviesgesprekken tussen 1 maart 2015 en 1 maart 2016 tellen mee. De datum waarop de beoordeling is gedaan is dus niet van belang. Alleen beoordelingen die door de consument zijn bevestigd op Independer vóór 1 maart 2016, tellen mee.

Kijk hier voor de actuele aantallen.

Waarom zou je je best doen om te winnen?

Omdat we een jaar lang het hypotheekprijs logo bij je naam zetten. Of omdat het erg leuk is om te zien hoe tevreden jouw klanten zijn, en dat je zo goed scoort op kwaliteit. En je krijgt van ons banners en posters zodat je goed kunt laten zien dat je gewonnen hebt.

De Kwaliteitscheck is belangrijk

Reviews zijn leuk om te lezen en zeker niet onbelangrijk, maar focus je op de Kwaliteitscheck. Want deze telt voor 75% mee bij de berekening van jouw score. Een review telt maar voor 25% mee. De totaalscore op de website is de score van al jouw reviews en Kwaliteitschecks bij elkaar, sinds je begonnen bent met verzamelen. Voor de hypotheekprijs kijken we naar één jaar. Bij de berekening tellen alle beoordelingen in dat jaar even zwaar mee. Je cijfer telt het zwaarst mee, dan je tarief en vervolgens je aantallen. Het plafond staat hier weer op 25 reviews en 15 Kwaliteitschecks. Als je bijvoorbeeld 10 Kwaliteitschecks hebt, kun je dus nog scoren op het onderdeel aantallen. Als je er 15 hebt, heb je het maximale hierin bereikt. Als je er meer hebt tellen deze natuurlijk wel allemaal mee voor je eindcijfer, dus hoe meer hoe beter.

Tussen advies- en offertefase in is een goed moment om je klant om een beoordeling (review én Kwaliteitscheck) te vragen, omdat alles dan nog vers in het geheugen zit. Jouw klant heeft bovendien op dat moment nog belang bij het invullen van de vragenlijst. Zo weet hij of hij gerust een belangrijke handtekening kan zetten. Als de offerte eenmaal getekend is, hebben veel mensen geen zin meer in een vragenlijst.

Lees alle tips. Kijk hier voor de algemene voorwaarden.

Hopelijk tot in maart!

 

Reageer hierop:

Lees onze huisregels.